بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۹۵

سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۹۵

سطح برگزاری: ملی         منتشر شده در مورخ: 1394/07/12 ساعت: ۱۲:۰۶         بازدید از این همایش: 6,022 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۹۵، دانشگاه تربيت مدرس
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۹۵" در تاریخ 7 و 8 اردیبهشت 1395 توسط دانشگاه تربيت مدرس در شهر تهران - دانشگاه تربيت مدرس برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه تربيت مدرس


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  دانشگاه تربيت مدرس

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 7 و 8 اردیبهشت 1395



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۹۵ تمدید شد
  15 آذر 94      2 دی 94

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:  30 آذر 94

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  30 بهمن 94      7 اسفند 94

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  25 اسفند 94

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر جواد حاتمی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر محمد حسن زاده

تلفن تماس با دبيرخانه: 82884141-021

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: Qaus2016@modares.ac.ir

محورهای همایش

  1. ارزیابی داوطلبان، پیشرفت تحصیلی دانشجویان، هیات علمی در آموزش عالی
    • رویکردهای سنجش داوطلبان در ورود به آموزش عالی
    • سنجش برای یادگیری، به مثابه یادگیری و از یادگیری
    • ارزیابی فرآیندهای یاددهی – یادگیری به منظور بهبود کیفیت
    • ارزیابی، توسعه و تقویت توانمندی های حرفه ای اعضاء هیات علمی و سایر اعضاء و منابع انسانی دانشگاهی
  2. مبانی، رویکردها و الگوهای ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی
    • از ارزیابی درونی و برونی تا اقدام برای بهبود کیفیت
    • رویکردها و الگوهای ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی (باز، برخط، ازراه دور، انعطاف پذیر، حضوری و …)
  3. ارزیابی سیستم ها، برنامه های درسی و آموزشی در آموزش عالی
    • ارزیابی کیفیت محیط یادگیری در سطح گروه آموزشی، دانشکده، دانشگاه و نظام های آموزش عالی
    • ارزیابی و بهبود برنامه های درسی
    • ارزیابی سیستم های یادگیری الکترونیکی
  4. سیاستگذاری، برنامه ریزی برای ارزیابی جهت اقدام برای بهبودی
    • نقش فرهنگ ارزیابی در بهبود کیفیت دانشگاهی
    • سیاست گذاری و برنامه ریزی برای ارزیابی و اقدام برای بهبود کیفیت در آموزش عالی
  5. اشاعه فرهنگ کیفیت و ساختارسازی برای ارزیابی کیفیت
    • ساختارسازی ، سازماندهی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز ارزیابی کیفیت
    • همکاریهای ملی، منطقه ای و بین المللی در ارزشیابی آموزش عالی
  6. همکاری های ملی و بین المللی در ارزیابی و ارتقای کیفیت

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  اردیبهشت 1395 ,همایش (کنفرانس) ملی ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.