- فناوریهای مطرح در تولید و توسعهی بازیهای رایانهای
- رویکردهای هوش مصنوعی در توسعهی بازیهای رایانهای
- تحلیل روانشناختی بازیهای رایانهای
- تحلیل جامعهشناختی بازیهای رایانهای
- مدلسازی احساس و هیجان در بازیهای رایانهای
- بازیهای رایانهای و قدرت نرم
- بازیهای رایانهای و پدافند غیرعامل
- شیوههای جذب مخاطب و بازاریابی در حوزهی بازیهای رایانهای
- نقش صنعت بازیهای رایانهای در حوزهی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
- مدلسازی فرایند توسعهی بازیهای رایانهای
- مدل کسب و کار در توسعهی بازیهای رایانهای
- تحلیل زیباییشناختی و تکنیکی بازیهای رایانهای
- اصول هنری طراحی بازیهای رایانهای
- بازیهای رایانهای و ملاحظات حقوقی
- بازیهای جدّی (Serious Games)
- بازینمایی (Gamification)
- بررسی نقش بازیهای رایانهای و ارائهی ایدههای جدید در حوزههای:
- خانواده
- سلامت جسمی و روحی
- فرهنگ، تاریخ و ادبیات
- آموزش
- تبلیغات
- هویتیابی و فرهنگسازی
- توسعهی صنعت گردشگری
- درمان اختلالات جسمی
- توانبخشی شناختی
- ترویج ارزشهای دفاع مقدس
- ترویج آموزههای مذهبی و قرآنی
- و کلیهی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازیهای رایانهای
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.