بسم الله الرحمن الرحيم
خانه » همایش » دین و مذهب » همایش ملی نقش رسانه های دیداری – شنیداری در تبیین اسلام، فروردین ۹۷

همایش ملی نقش رسانه های دیداری – شنیداری در تبیین اسلام، فروردین ۹۷

بازدید از این همایش: 506 بازدید
سطح برگزاری: ملی

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله همایش ملی نقش رسانه های دیداری - شنیداری در تبیین اسلام، اسفند ۹۶، مجتمع عالی مذاهب اسلامی گرگان

برگزار کننده: مجتمع عالی مذاهب اسلامی گرگان

مکان برگزاري:

امکان ارسال مقاله: بله

حوزه های تحت پوشش:   دین و مذهب

تاریخ های مهم

تاريخ برگزاري:  17 اسفند 1396      تغییر یافت:   30 فروردین 1397

آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به همایش ملی نقش رسانه های دیداری – شنیداری در تبیین اسلام، فروردین ۹۷ تمدید شد
  16 دی 96      20 بهمن 96

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  1 بهمن 96      15 اسفند 96

اطلاعات تماس

تلفن تماس با دبيرخانه: 3129-017

وب سايت همايش: hamayesh.miu.ac.ir/auditory

ایمیل: hamayeshgorganmiu96@gmail.com

کانال تلگرام: dabirkhane_hamayesh96@

محورهای همایش

# ارتباطات و رسانه های دیداری – شنیداری

–          نقش پژوهش در تقویت رسانه های دینی

–          نقش رسانه ها در پژوهش­های اسلامی

–          نقش رسانه های دیداری – شنیداری در شکوفایی دینی و فرهنگی ملت ها

–          نقش رسانه های نوین در تبیین اسلام

–          رسانه های نوین ( تهدیدها و فرصت ها ) برای جهان اسلام

–          ارتباطات رسانه ای جهان اسلام ( اهداف . ضرورت ها . چالش ها )

–          گفتمان تقریبی رسانه های جهان اسلام

–          سواد رسانه ای در تبیین اسلام

# رسانه های دیداری – شنیداری  و تقریب مذاهب اسلامی

–          نقش رسانه ها در تبیین وحدت اسلامی

–          نقش رسانه ها در تخریب و تضعیف وحدت اسلامی

–          تفرقه افکنی رسانه ای در جهان اسلام

–          راهبردهای رسانه ای برای مقابله باچالش های فراروی وحدت اسلامی

–          نقش رسانه ها در ترویج و تقویت تقریب مذاهب با تاکید بر ظرفیت های نهادهای تقریبی

–          دیپلماسی وحدت اسلامی و چالش های رسانه ای

–          رسانه های تقریبی ( اهداف . ضرورت . راهبردها )

# رسانه ها و تمدن اسلامی

–          نقش رسانه ها در شکل­گیری تمدن بزرگ اسلامی

–          رسالت رسانه ها در تمدن بزرگ اسلامی

–          نقش رسانه ها در تقویت تمدن بزرگ اسلامی

–          نقش رسانه ها در تخریب و تضعیف تمدن بزرگ اسلامی

# رسانه های دیداری – شنیداری و حقوق بین الملل

–          توهین به مقدسات دینی در حقوق بین الملل با نگاه به عملکرد رسانه ها

–          جنگ رسانه ای از منظر حقوقی

–          رسانه های دیداری – شنیداری و چالش های حقوقی

# دین و رسانه های دیداری – شنیداری

–          نسبت دین و رسانه

–          رسانه های دینی – اخلاقی ( ضرورت ها . اهداف . چالش ها )

–          جهانی شدن رسانه و تحقق امت واحده اسلامی

–          نقش رسانه های دیداری – شنیداری دینی در نشان دادن چهره ی حقیقی اسلام

–          شیوه های نوین تبلیغ در جهان معاصر ( با تاکید بر ظرفیت رسانه ها )

–          نقش رسانه ها در تخریب و تقویت چهره ی اسلام

–          دین رسانه ای – رسانه ی دینی !

# رسانه ها و بیداری اسلامی

–          نقش رسانه ها در شکل گیری اسلام هراسی

–          رسالت رسانه های دیداری – شنیداری در بیداری اسلامی

–          بیداری اسلامی و چالش های رسانه ای پیش رو

–          نقش رسانه ها در تقویت بیداری اسلامی

–          نقش رسانه ها در تخریب و تضعیف جریان بیداری اسلامی

–          ظرفیت رسانه ها در بیداری اسلامی

–          نقش رسانه ها در افق پیش روی بیداری اسلامی

# علوم انسانی – اسلامی و رسانه های دیداری – شنیداری

–          نقش علوم قرآنی در تبیین اسلام ( با تاکید بر ظرفیت رسانه )

–          مبانی فلسفی رسانه های دینی

–          چالش های فقهی رسانه های دیداری – شنیداری

–          باید ها و نباید  های اخلاقی رسانه های دیداری – شنیداری

–          کمک های ادبیات به رسانه های دیداری – شنیداری ( با تاکید بر مسئله ی تبیین اسلام )


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) دین و مذهب  اسفند 1396 ,همایش (کنفرانس) ملی ایران


اطلاعات همایش برگرفته از سایت hamayesh.miu.ac.ir/auditory می باشد.
تاریخ ثبت همایش: ۱ دی ۱۳۹۶
theme