۱- تاریخ، فلسفه وماهیت علم در آموزش تاریخ
۲- راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ
۳- طراحی آموزشی در آموزش تاریخ
۴- ارزشیابی در آموزش تاریخ
۵- طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ
۶- بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش تاریخ
۷- نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش تاریخ
۸- کج فهمی های رایج در آموزش تاریخ
۹- نقش پژوهش های معلم محور(اقدام پژوهی، درس پژوهی، روایت پژوهی) در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش تاریخ
۱۰- الگوی های جهانی برای آموزش محتوا در آموزش تاریخ
۱۱- الگوهای تدریس برای آموزش محتوا در آموزش تاریخ
۱۲- الگوهای تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش محتوا آموزش تاریخ
۱۳- آموزش تاریخ با استفاده از سایر محیط های یادگیری(گردشگری علمی، موزه، و …)
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.