بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم اجتماعی، روانشناسی » سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۶

سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۶

سطح برگزاری: ملی و بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1396/05/20 ساعت: ۱۴:۳۰         بازدید از این همایش: 1,891 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۶، دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۶" در تاریخ 25 الی 27 بهمن 1396 توسط دانشگاه اصفهان ، معاونت علمی و فناوری ریاست جهموری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در شهر اصفهان - دانشگاه اصفهان برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان ، معاونت علمی و فناوری ریاست جهموری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: اصفهان -  دانشگاه اصفهان

حوزه های تحت پوشش:   علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 25 الی 27 بهمن 1396



مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۶ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  30 آذر 96      15 دی 96

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  1 بهمن 96

آخرین مهلت ثبت نام: 10 بهمن 96

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر سید امیر حسن منجمی ، دکتر امیر قمرانی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر جواد راستی

تلفن تماس با دبيرخانه: 37932127-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: cgco2018@res.ui.ac.ir

محورهای همایش

  • تحلیل‌های روانشناختی
  • درمان و ارتقاء سلامت روانی
  • سواد رسانه‌ای
  • مدل‌سازی احساس و هیجان
  • پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
  • ملاحظات حقوقی
  • مالکیت فکری و کپی‌رایت
  • رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای

 

  • شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
  • نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • مدل‌سازی فرایند توسعه‌
  • مدل کسب و کار و درآمدزایی
  • مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی

 

  • فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین
  • رویکردهای هوش محاسباتی
  • نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
  • تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا
  • بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
  • واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری

 

  • تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
  • اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی
  • بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک
  • روایت و بازی‌نامه‌نویسی

 

  • بازی‌های جدّی (Serious Games)
  • بازی‌نمایی (Gamification)
  • بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
    • خانواده
    • درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
    • فرهنگ، تاریخ و ادبیات
    • آموزش و یادگیری
    • تبلیغات
    • هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
    • فقه و اخلاق
    • توسعه‌ی صنعت گردشگری
    • درمان اختلالات جسمی
    • توانبخشی شناختی
    • ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    • ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
  • و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم اجتماعی، روانشناسی کامپیوتر، IT  بهمن 1396 ,همایش (کنفرانس) ملی و بین المللی ایران اصفهان


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.