بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم اجتماعی، روانشناسی » دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۵

دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۵

سطح برگزاری: ملی         منتشر شده در مورخ: 1395/07/4 ساعت: ۱۴:۰۰         بازدید از این همایش: 2,361 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۵، دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۵" در تاریخ 27 الی 29 بهمن 1395 توسط دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای در شهر اصفهان - دانشگاه اصفهان - تالار پیامبر اعظم برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: اصفهان -  دانشگاه اصفهان - تالار پیامبر اعظم

حوزه های تحت پوشش:   علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 27 الی 29 بهمن 1395



مهلت ارسال مقاله به دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۵ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  15 آذر 95      30 آذر 95      16 دی 95

آخرین مهلت ثبت نام: 10 بهمن 95

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر سید امیر حسن منجمی ، دکتر امیر قمرانی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر بهروز شاهقلی قهفرخی

تلفن تماس با دبيرخانه: 37932127-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: cgco2017@res.ui.ac.ir

محورهای همایش

• تحلیل روانشناختی بازی‌های رایانه‌ای
• تحلیل جامعه‌شناختی بازی‌های رایانه‌ای
• مدل‌سازی احساس و هیجان در بازی‌های رایانه‌ای

• فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• رویکردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم
• بازی‌های رایانه‌ای و پدافند غیرعامل
• شیوه‌های جذب مخاطب و بازاریابی در حوزه‌ی باز‌ی‌های رایانه‌ای
• نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
• مدل‌سازی فرایند توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• مدل کسب و کار در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• تحلیل زیبایی‌شناختی و تکنیکی بازی‌های رایانه‌ای
• اصول هنری طراحی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
• بازی‌های رایانه‌ای و ملاحظات حقوقی
• رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های جدّی (Serious Games)
•بازی‌نمایی (Gamification)
• بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
        • خانواده
        • درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
        • فرهنگ، تاریخ و ادبیات
        • آموزش و یادگیری
        • تبلیغات
        • هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
• فقه و اخلاق
        • توسعه‌ی صنعت گردشگری
        • درمان اختلالات جسمی
        • توانبخشی شناختی
        • ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
        • ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
• و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم اجتماعی، روانشناسی کامپیوتر، IT  بهمن 1395 ,همایش (کنفرانس) ملی ایران اصفهان


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.